17 Haziran 2018 Pazar

Howl (film) (2015): Tren, Issızlık ve Kurtadamlar

Trenleri ıssız bir yerde bilinmeyen bir sebeple durduğunda kurtadamların saldırısına uğrayan bir grup yolcunun serüveni. Klasik TV kanallarından film seyretmek adetim değildir ama kalabalık ortamda gece yarısı buna bir şans verelim denince itiraz etmedim. 

Tren yolculuğu sevdiğim temalardan birisi. Bir grup insanın gizemli bir güce karşı savaşımı da ilgimi çeker oldum olası. Hikaye tüm klişeleri kullanarak fakat fazla kanlı sahnelere başvurmadan ilerliyor. Teker teker azalan ya da diğer bir deyişle avlanan yolcular, kendi aralarındaki kavgalar ve karanlık bir ortam. Yaratık tasarımını başarılı bulmadım, yer yer komik bile gözüktü gözüme. 

Filmden aklımda kalan tek şey “The Descent” gibi harika bir filmde unutulmaz “Sarah” karakterini canlandıran Shauna MacDonald’ı görmek oldu. Zaten bu filmin yönetmeni Peter Hyett orada da makyaj departmanında görevliymiş. Tanışıklık buradan demek ki. Peter Hyett esas olarak makyaj konusunda uzman ve fazla filmi yok. Açıkçası bundan sonra da olacağını sanmıyorum çünkü bu filmde bilhassa hikaye anlamında en ufak bir yenilik getirememiş. İnsan “The Descent” filminin ekibinde yer alıp da bu kadar basmakalıp bir işi nasıl yapar anlayabilmiş değilim. 

Genel anlamda çok sıradan, çekilmese de olurmuş dedirten bir korku filmi. 



Shauna MacDonald

Bu içerik Kuzey Kalesi tarafından hazırlanmıştır.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...