25 Mart 2019 Pazartesi

Ekrem İmamoğlu İstanbul'u kazansın isterim


Burası kitap sinema, dizi pasta bloğu değil. Bir çeşit günlük. Bir ay boyunca yazıp çizdiklerimin sadece %1-2’sini paylaştığım ve dışarıya açtığım bir mecra. İlgimi çeken konuları vaktim yettikçe, kalemim döndükçe kendimden bir şeyler katarak farklı yanlarıyla not düşmek hoşuma gidiyor.

Seçimler konusuna tarafsızlık ya da siyaset karıştırmama bahanesiyle değinmemek bana göre şahsiyetli bir hareket değil. Fikrimi, tercihimi niye saklayayım ki? Şu anda İstanbul’da yaşamasam da Kadıköy’lüyüm. CHP’nin Kadıköy adayından hoşlanmadım ama İstanbul’da Ekrem İmamoğlu’nun kazanmasını diliyorum.

Kazanamazsa ne olur?

CHP’de Deniz Baykal bir vizyon sergileyemedi, kısır işlerle uğraştı durdu. Muharrem İnce’ye ısınamadım. Sarıgül’ü falan zaten hiç gözüm tutmamıştı. Kılıçdaroğlu namuslu ve efendi adam ama TR gibi geri bir ülkede, hele de AKP örgütüne karşı parti başkanlığında zayıf kalıyor, sosyal ortamlarda benim gibi biraz donuk ve mesafeli olması büyük bir eksi. Ekrem İmamoğlu sempatik olmasının yanında pratik zekalı ve kontrollü. Hataları var ama hangimizin olmaz ki bu çapta bir kampanyada. Samimiyetini bilemem ama halkın kendine yakın hissedebileceği girgin ve cingöz bir tip. Mevcutları düşündüğümde, partinin başına geçmesi ve bir beyin takımı kurarak yola çıkması daha hayırlı olabilir. Ciddi ciddi düşünmek lazım. 


Bu içerik Kuzey Kalesi tarafından hazırlanmıştır.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...