1 Ekim 2026 Perşembe

L. KIZILTOPRAK


Evet, profil resmi benim, ama bunca yıldır tek fotoğraf paylaşmadığımı fark ettim hiçbir platformda. Artık iyice yaşlanmış ve hiç benzemiyor olsam da bir gençlik bir de orta yaş fotoğrafı bulunsun istedim. Ne olur ne olmaz. Başımıza her an her şey gelebilir. İlki 20'li yaşlardan, arkadaşım Yarım Kafa ile bir gece sohbetinde çekmiştik. Yer Kadıköy. Tam tarihi hatırlamıyorum. İkincisi 40'lı yaşlardan, Ege'de bir tatil kasabasıydı.



Gençliğimden beri en sevdiğim rock grubu GnR'dan "Yesterday" parçası bu paylaşım için ideal.


Yesterday there were so many things
I was never shown
Suddenly this time I found
I'm on the streets and I'm all alone

Yesterday's got nothin' for me
Old pictures that I'll always see
I ain't got time to reminisce old novelties

Yesterday's got nothin' for me
Yesterday's got nothin' for me
Yesterday's got nothin' for me


https://www.youtube.com/watch?v=WQndxQ6FpY8


Bu içerik Kuzey Kalesi tarafından hazırlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu yazabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...