10 Ocak 2019 Perşembe

Palu’krasi: Bir Mağduriyet Makinesi


Ülkemizi sarmış kötülüğün en sade ve net ifadesidir Palu ailesi. Mikroskopik bir örnektir. Kanserli dokunun son evredeki hastalıklı hücrelerinden birinin fotoğrafıdır.

Bu habis dokunun hüneri sürekli kendini mağdurlaştırmasıdır. Fakir, dinine bağlı, çilekeş, gelenekçi, mağdur ve riyakar pozları değişmeyen kamuflajıdır.

Tecavüz eder, tahrik edildim der
Katleder, sallar bir Allahu Ekber
İşkence eder, dokunmadım bile der
Yalan söyler, geçer gider
Hakaret eder, cevap verdim der
Saldırıp döver, nefsi müdafaa diye inler
Ağaçları keser, daha çoğunu diktim diye rol keser
Yeşil alanları işgal eder, çağdaşlığa karşılar der
Haksızca hapse attırır, adaleti över
Haksızca hapse atılır, adalete söver
Tekme atar, ayağım çarptı der
Tokat atar, okşayacaktım der
Ekonomiyi batırır, nankörlük etmeyin diye saldırır
Satar savar, zenginlikte sınıf atladık diye azarlar
Önüne gelene kandırılır, özeleştiri diye anlatır
Televizyonları gazeteleri kapatır, demokrasi diye kandırır
İnkar eder, yalancı der
Küfreder, racon keser
Eşini dostunu durmadan kayırır, laf cambazlıklarıyla kıvırır
Faşistliğin kitabını yazar, demokratlık nutukları atar

Örtü üstüne örtüyle pisliklerini örter durur
Dur durak bilmeyen sonsuz bir mağdurluk yolunun yolcusudur.

Örtüsü kaldırılmış kötülüğün resmidir 
Palu ailesi

Örtülü kötülüğün yönetimidir
Palu’krasi

Bu içerik Kuzey Kalesi tarafından hazırlanmıştır. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...